RÓLUNK

Miért a Bonairt válaszd? Mert:

    • magyar tulajdonú vállalkozástól vásárolsz, ezzel magyar családokat támogatsz
    • a magyar gazdaságot támogatod  - mert mi a különféle hatósági díjakat, adókat megfizetjük itthon és semmilyen külföldi vagy egyéb trükközős kerülőutat nem alkalmazunk, a működésünk transzparens
    • magyar nyelvű használati utasítást kapsz a termékekhez – amiket mi ellenőrzünk, sokukat a gyártói leírásokból mi fordítunk, kiegészítjük hazai sajátos információkkal, tapasztalataink alapján
    • több mint 25 éves a Bonair BG Kft- s szándékunk, hogy  továbbra is stabil, megbízható cég maradjunk, így hosszú távon számíthass ránk
    • a cég eddigi életútját a minket választó ügyfeleken túlmenően mind a munkatársaink szaktudásának köszönhetjük, mind pedig a biztonságra és folyamatos fejlődésre törekvő női ügyvezetőnknek
    • ügyfeleinket a vásárlást követően is igyekszünk támogatni, kényeztetni (termékhasználati tanácsadás, szerviz idejére cserekészülék lehetősége, egyes termékek használatát, karbantartását segítő, figyelmeztető emailek, Jó Közérzet Magazin a vásárlóknak: benne információk, tippek, receptek, újdonságok bemutatása, egyedi kedvezmények,  közös programok)
    • olykor régi készülék beszámítása új készülék vásárlásnál
    • immár több mint 10 éve  30 napos megelégedettségi garanciát biztosítunk a párásító és légtisztító készülékekre (a kötelező elállási időn felül +16 nap)
    • a termékleírások többségét is tapasztalataink alapján készítettük, nem csak gyártói oldalakról- meg más forgalmazóktól bemásoltuk a termékjellemzőket, sajátosságokat ( sokszor megtapasztaltuk már, hogy többen másolják a mi szövegeinket, ezzel üzleti haszonra tesznek szert,  ezért 2018. évtől elkezdtük szerzői joggal levédetni a szövegeinket, s fellépni a kalózkodó webáruházakkal szemben)
    • a termékértékesítés biztosítja azt, hogy minden eredményes évben rászoruló alapítványok, szervezetek munkáját is támogatjuk – Magyar Hospice Alapítvány, kórházak, gyerekek gyógyulását segítő alapítványok, Magyar O. Mentőszolgálat mind azáltal jut támogatáshoz, hogy te nálunk vásárolsz
    • mert küldetéstudattal végezzük a munkánkat
    • mert szeretjük, hogy a termékeink segítik az ügyfeleink életét és hálásak vagyunk a kölcsönös jólétnek- a mi közérzetünket is javítja, hogy  ha van bevételünk, jók az eredményeink
    • a fentiekből talán érzed, hogy a bonair.hu nem csak egy webáruház, sokkal inkább egy emberközpontú, családias kisvállalkozás….

 

Küldetésünk:

    • Olyan háztartási eszközöket forgalmazunk, melyekkel hozzájárulunk az otthoni, vagy irodai környezet minőségi fejlesztéséhez.
    • Jól működő, hosszú ideje kipróbált termékeinkkel az ügyfél problémájára, igényére szabott megoldást kínálunk nyugat-európai gyártó partnereink légállapot javító, illetve konyhai eszköz választékából.
    • Célunk, hogy minél több magyar család tisztább, egészségesebb levegőt lélegezzen, ezáltal is az egészségét, jó közérzetét támogatjuk.
    • Célunk: minél több elégedett vásárló.

RÓLUNK

Bonair magyar családi vállalkozás. Alapértékeink és elveink vannak. Munkánkat küldetéstudattal és alapértékeink mentén végezzük jó és segítő szándékkal.

 

A tulajdonos- ügyvezető előszava

Kedves látogató, aki kiváncsi vagy ránk!

Mindamellett hogy trendkövető vállalkozó vagyok, konzervatív és tisztelettudó. 25 éves magázó kommunikáció és hosszas fontolgatás után a Bonair.hu weboldal megújításánál a kezdeti tegezős szövegírást újraírtuk magázóra. Csak a itt a Rólunk aloldalon és a közösségi média felületeinken használunk tegeződést.

 

Miért tegezlek most itt? Megosztom veled:

    • online kommunikációban ez most már nagyon elterjedt
    • korom által: az elmúlt évek tapasztalata alapján azt állíthatom, hogy ügyfeleink többsége hasonló korú, vagy fiatalabb nálam –ezért már megengedhető, megbocsátható a tegezés
    • van néhány nagyon kedves, visszatérő idősebb hölgy illetve házaspár, akik hosszú-hosszú évek óta vásárolnak tőlünk, s felajánlották a tegeződést, így már a kiemelt, kedvenc idősebb vásárlóinkat is tegezem
    • a tegező kommunikációval is tisztelettel vagyok irántad -s munkatársaimat is hasonló etikai, erkölcsi normák, értékek mentén választom, tőlük a Bonair értékrendjének betartását kérem.

 

MEGKÖSZÖNÖM, hogy weboldalunkon való nézelődésednél:

    • megengeded a tegezést
    • pozitívan értékeled a sajátos Bonair tippeket, info kiegészítéseket a száraz műszaki termékkör -ízletes, szaftos kiegészítőit
    • elnéző vagy az esetleges bakijainkkal – emberek vagyunk mi is- jelzed felénk közvetlen elérhetőségeinken ezirányú észrevételeidet, konstruktív véleményedet
    • ha már tényleg van velünk kapcsolatod, terméked tőlünk vásároltad és elégedett vagy , akkor a különböző értékeléseknél megosztod másokkal is
    • eljutsz arra az elhatározásra, hogy termékvásárlással cégemet a Bonairt és a termékeinket választod.

Bonair múltja

A Bonair-nek múltja van, úgyhogy fontosnak tartom hogy néhány mondatban ismertessem veled. A Bonair BG Kft 1996. óta működő magyar tulajdonú vállalkozás, női tulajdonos-ügyvezetővel.

Miért is érdekes ez női cégvezető? Mert még 2022-ben is csak a magyar vállalkozások csupán 17% a rendelkezik női cégvezetővel. Amikor én kezdtem, ez az arány tuti jóval kisebb volt, nem publikálták.

Általánosságban megállapítható, hogy a nők biztonságra törekednek. Ez a törekvés segíthette azt többek között, hogy immáron több mint 25 éve kisvállalkozásként stabilan jelen vagyunk a magyar kereskedelem véráramában, a háztartási levegőkezelés piacán. Ez a biztonságra törekvés, női vezetői múlt hátrány is, mert nem számolhatok be giga fejlődő startupról, évről évre többszöröződő, milliárdos forgalmú vállalkozásról, hangzatos PR megjelenésekről.

Szerényen, ügyfeleink igényeit szem előtt tartva, őket megbecsülve, termékeinket alaposan megismerésével, szabálykövetően a küldetésünkre fókuszálva telt az első 25 év, közben nem csak a cég, hanem gyermekem is fejlődött, felnőtt. (A cég is gyerek- ő az elsőszülött) Elsődlegesen nagykereskedelmi tevékenységgel foglalkoztunk, e mellett kezeltük a végfelhasználói igényeket, alakítottunk ki saját webáruháza(ka)t és kiskereskedelmi üzletet.

Sosem ment könnyen.

Nagyon sokszor azt kaptam vissza partnerektől, munkatársaktól, alvállalkozóktól, hogy az én igényeim túl komplexek, az elvárásaim magasak.

Az, hogy a férjem tevékenysége is több évtizede már a Bonair-től függ, minden műszaki területen ő a támogatóm, a cég tech motorja. Családunk, barátaink elhanyagolása is a Bonair-nek köszönhető, mert folyamatosan ellát minket feladatokkal a cég, sok programot, találkozást lemondtunk, elodáztunk már. Folyamatosan loholunk, gyekszünk lépést tartani a technológiai fejlődéssel, s az időközben felmerülő ötleteknek csak csekély részét sikerül megvalósítani.

Úgy látom, hogy nekünk sokkal bonyolultabb megélni és megvalósítani az értékesítést termékismerettel, after sales szolgáltatási háttérrel, mint a főtevékenységként online működést bonyolító, más beszállítókhoz bedrótozott webáruházaknál, akik jellemzően (termékdíj fizetéssel, használati utasításokkal, jótállási jegyekkel kb mit sem törődve) tömegesen, a vásárlókat csupán az áraikkal motiválva érik el a látványos eredményeket.

Elgondolkodtatott már ezerszer, tízezerszer ez… mégis a korábban megkezdett nehezebb utat járom.

Azonban jó visszatekinteni a számos külföldi utazásra, kiállításra, ahol részt vettem, tárgyaltam, nyaralásaink is az ügyfeleink által valósulhattak meg, ilyenkor inspirálódtam és szinte mindig a cégre vonatkozó újításokkal, ötletekkel tértem haza. Az ételkészítés, a hétvégi főzés rengetegszer ölteleteléssel, új konyhai készülék kipróbálással telt, mert hajt, hogy megismerjem, megtapasztaljam, valami újításba fogjak, munkatársaimmal, ügyfeleinkkel megismertethessem, hogy válhat az előnyükre. Akár belföldi vagy külföldi kimozdulások, városlátogatások elképzelhetetlenek voltak üzletlátogatások, értékesítési lehetőségek felmérése vagy üzletféllel történő találkozás nélkül.

Ahogy egyes színházi előadások, étteremlátogatások a munkatársak nélkül is.
A Bonair-ben a feladatok nagyon sokrétűek, színesek és sok még élvezetes is belőle:

A szuvidálás, grillezés népszerűsítéséhez, saját tapasztalatokat gyűjtünk, recept füzetet írunk, áruházi promóciókat bonyolítunk:

nyári hétvégén kora reggel a tihanyi piacra érkeznünk: gyümölcs aszalványok készítését kipróbálni

Így többször eszméltem arra, hogy vajon hogy vált a hobbi üzleti tevékenységgé, a munka hobbivá. Törekszem az újításokra, informatikai fejlesztésekre, a több automatizmusra és arra, hogy csupán stratégiai és gazdasági vezetését lássam el a cégnek, az operatív cégvezetést nálam hozzáértőbb, rátermett fiatalabb generációnak átadjam. 

Azon vagyok, hogy mi családilag már csak a cégen, üzletfejlesztésen dolgozzunk, s lelkes és lojális munkatársi és alvállalkozói csapat és kellően kialakított technológia biztosítsa a Bonair operatív működését ügyfeleink megelégedettségére.

Filozófiánk az egészséges életmódra törekvés, s annak elvei szerint éljük meg napjainkat. Ügyfeleinket is ebben segítjük, amikor termékskálánkat, s olvasásra szánt  cikkeinket,  s receptötleink többségét összeállítjuk. A munka mámorát a grillezés, sütés-főzés szenvedélyével, ízletes ételekkel vegyítjük.

 

 

A Bonair jelene és jövöje

Csak azáltal juthattam el ideáig, hogy csapatban, támogató partnerekkel, munkatársakkal dolgozhattam.  Hálásan köszönöm, hogy minden műszaki témában a férjemre támaszkodhattam. Igyekszem, hogy folyamatos fejlődésben legyünk, fejlődjünk, újítsunk. Folyamatosan képezzük magunkat, hogy lépést tudjunk tartani a technológia vívmányaival, a felhasználói igényekkel. Mind magamtól, mind munkatársaimtól elvárom, hogy nyitottak, fogékonyak legyünk az önfejlesztésre, s tájékozottak.

 

Van jövőképünk!

Ennek érdekében 2022.évben számos újítást eszközölünk a cégben, főként digitális háttérfejlesztésekkel. (Azután, hogy 2021-ben a Digimeter díját elnyertük, mint a leginkább digitális kisvállalkozás.) Munkafolyamatainkat rendszerezett, tervezhető menetben végezzük, informatikai fejlesztésekkel törekszünk a jövőbeli termékválaszték bővítés, forgalomnövekedés frappáns lekezelésére.

 

Vágyam, tervem: Fiatalok mentorálása

Vágyam, tervem, hogy a hosszú idő alatt ( és jogosan, de elcsépelten: keserves & szenvedélyes munkával) megélt vállalkozói tapasztalataimmal, tudásommal huszonéves vállalkozni vágyó, vállalkozást kezdő fiatalokat támogassak, mentoráljak, azonban ehhez szükségem van:

    • Vásárlókra (ilyen tekintetben szponzorokra)
    • Operatív munkám nélkül remekül és eredményesen üzemelő cégre
    • Támogató Bonair csapatra és családi háttérre
    • Jó egészségre, lelkesedésre, inspirációra
    • Igény-jelzésre, fogékonyságra, lelkes hallgatóságra Amit támogatólag ebből megtehetsz -ne halaszd holnapra! ????

Konzervatív vs. érdeklődő

Ilyen hosszan végig olvastál. Köszönöm, hogy kiváncsi vagy ránk. Viszont jó, ha tudod, hogy mi is kiváncsiak vagyunk Rád! Egyrészt alap az érdeklődő beállítottság: mi történik másokkal? Kik is az ügyfeleink? Mi foglalkoztatja őket?

Másrészt pedig segítő szándékkal vezérelve tesszük, amikor a rendelésed után felhívunk, egyeztetjük, hogy mik az igényeid, mert azt szeretnénk, hogy valóban helytálló megoldást kapjál, ha már valamilyen problémádra megoldás keresés közben a weboldalunkra tévedtél.

Ezért érdeklődésünket kérjük ne vedd tolakodásnak. Tudom, hogy az újabb generációknál zavaró tud lenni. Viszont tenni szeretnék azért is, hogy meglássák, netán megszeressék, hogy az általuk ismert bezárkózó, egymás felé nem nyitó világot másként, egymás iránt érdeklődőbben is lehetne élni.
Támogassuk ebben is egymást és a jövő kommunikációját.
Kérlek szépen légy befogadó a digitális világba becsempészett emberi kapcsolatépítési szándékunkra!