2022. évben cégünknél, a Bonair BG kft-nél többféle változás, megújulás történik.
- Megújítjuk a munkafolyamatainkat, előtérbe helyezzük a digitalizációt,
több automatizmust a munkafolyamatokban, s igyekszünk szervezettebbé, tömbösítettebbé tenni a munkavégzést, s annak hatékonyságát. - A munkakörnyezetünkben végzünk kisebb felújítási munkálatokat
- A munkatársi csapatunk, szervezetünk átalakul, megújul
- Átalakítjuk üzleti folyamatainkat, üzletünk nyitvatartási, rendelkezésre állási rendjét
Az üzletfejlesztés, szervezetfejlesztés úgy tűnik hosszabb időt vesz igénybe, s egy folyamat, sosincs kész. Így a következő évekre is marad belőle...
Egyelőre ezen a területen ezek jellemeznek minket: változatosság, a bizonyos helyzetekhez alkalmazkodás, s javító cél, alapelveinken alapuló munkavégzés, csapatépítés. - Weboldalunk, a bonair.hu megújul
Itt Ön már az új weboldalt látja, a megújult weboldalon, webáruházban olvasgat.
Bátran jelezze felénk észrevételeit, javításra szoruló bakijainkat. Konstruktív javaslatát előre is köszönjük.
Csak a változás állandó - minden más téren lépést kell tartani, fejlődni szükséges, ha élni, túlélni akarunk.
Márpedig akarunk, ezért fejlesztünk, változtatunk.
Mivel minden ilyen újításhoz inspirációra, lelkierőre, fizikai erőre, humán és anyagi forrásokra is szükség van, így
ez a sok területet átfogó fejlesztés sok erőforrásunkat leköti. A leterheltség, fáradtság és a több területet átívelő változtatások miatt könnyen előfordulhatnak hibák - mert hát emberek vagyunk.
Nagy szükségünk van Önre, mint Olvasóra, Ügyfélre, aki
Vásárol tőlünk, majd visszajelez, javító szándékkal értékel, s kölcsönösen megbecsülhetjük egymást, s kapcsolatban maradhatunk.
Törekszünk az emberi kapcsolatok ápolására (akkor is ha tudjuk, hogy nem beteg ???? ), Vásárlóink megbecsülésére.
Köszönjük, hogy velünk, a Bonair-rel tart a jövőben is!
KERESKEDELMI ÜGYINTÉZŐ, BEMUTATÓTERMI ÉRTÉKESÍTŐ
Szívesen foglalkozik ügyfelekkel? Kiválóan és ügyesen kommunikál szóban és írásban?
Kereskedelmi témákban, online értékesítés terén gyakorlott már?
Budapest, X.kerület Élessaroknál található színvonalas bemutatótermünkbe keressük munkatársunkat, aki:
- munkavégzése kapcsán önmaga is tesz azért, hogy ügyfeleink szívesen látogassanak el hozzánk, s vásárlással, s nagy elégedettséggel végződjön a találkozó
- jártas az értékesítéshez kapcsolódó számtech. eszközök, szoftverek, kezelésében (ERP-ből számlázás, CRM, pénztárgép-bankkártya terminál, stb)
- affinitása is van újabb programok megismerésére, alkalmazására
- tisztában van azzal, hogy a kereskedelmi feladatkörhöz pontos adminisztráció elvégzésére is szükség van, s ennek elvégzésére képes
- helyesen ír, képzett értékesítési kommunikáció terén
megvan benne a fejlődési vágy, s tesz is a tanulás érdekében
figyelmes és rendszerető (örömét leli abban is, hogy üzletünket rendben és tisztán tartja)
gyakorlata van kisháztartási műszaki cikkek használatában
szívesen lesz tagja egy nemdohányzó, egészséges életmódot preferáló közegnek, családias, munkatársi csapatnak
Olyan életszakaszban van, hogy egy 4-6 órás – vagy netán 4 munkanapos munkahét lenne ideális az Ön számára?
Ha a fentiekben leírtaknak megfelel, s az alábbiakban felsorolt feladatokat is ügyesen és lelkesen el tudja látni, akkor eredményes munkavégzését rugalmasabb munkarend szerint is végezheti az üzleti órákhoz igazodóan.
Mi lesz a feladata?
- Az online vagy telefonon beérkező megrendelések feldolgozási folyamata
(telefonos, számítógépes feladatok: rendelés visszaigazolás, egyeztetés, számlázás, elállások, panaszok jegyzőkönyvezése, összesítések készítése, emailek megválaszolása ) - A telefonos érdeklődőkkel és a személyesen betérő ügyfelekkel fejlett kommunikációt folytat, terméket értékesít
- Pénzt, bankkártya terminált kezel, a nap végén záró elszámolást készít
- Az ügyfélkommunikációkra alapozott adatokat, sztorikat szolgáltat a marketingesek számára.
- Árakat ellenőriz, ártáblákat készít, ügyel azok helytálló meglétére az üzletben
- A termékek készletével, elérhetőségével tisztában lesz, s annak alapján gondoskodik a bemutatóteremben az aktuális választék megfelelő kihelyezéséről, s az üzlet rendjéről, tisztaságáról.
Miért lehet jó Önnek a Bonair-nél munkát vállalni?
- Igényes munkakörülmények között dolgozhat
- Változatos feladatokat láthat el úgy, hogy átláthatja az egyes munkafeladat részeket, s a cég működésének egészét
- Mérőszámok alapján visszajelzést kap havonta, negyedévente a munkájáról
(ami nem csak a forgalmi adatokat jelenti) - Képezheti magát a kereskedelem-marketing területén
- Előrelépési, vezetői lehetősége is van
- Egészséges tisztított levegőt lélegezhet egy bevárosi munkahelyen
- Szabadok a hétvégéi, estéi- családra, más elfoglaltságra is jut ideje
Nos, sok vonzó rész van benne?
Nyitott a váltásra?
Ha igen, akkor ismerkedjünk meg!
Kezdetként ismerjen meg minket a weboldalunk Rólunk és Karrier aloldalain található információkból, valamint írjon egy bemutatkozó levelet, melyben saját magát, a munkakörhöz kapcsolódó eddigi gyakorlatát, eredményeit bemutatja nekünk!
Kérem, hogy fogalmazza meg, hogy
mit tart vonzónak, s mit taszítónak a leírtak alapján,
mik a mozgatórugói,
meséljen kicsit magáról, szakmai tapasztalatairól, amiket kamatoztathat a fenti munkakör ellátásánál.
Küldje el kis bemutatkozó levelét és az önéletrajzát az allas@bonair.hu email címre mielőbb!