Üdvözöljük a Bonair megújult weboldalán, webáruházában. Kérdése van?  Keressen minket a Kapcsolat oldalon elhelyezett űrlapon vagy telefonon hétköznap 8-20h között 1-522-22-10

Több 10.000 elégedett magyar vásárló

Kis magyar vállalkozásként a háttérben sok erőfeszítést teszünk azért, hogy a küldetésünket és célunkat teljesítsük.
A magyar otthonok levegőjének minőségét javítjuk, a komfortérzetet növeljük a háztartási készülékeink által.

Hálásak és büszkék vagyunk, hogy átélhetjük és most itt leírhatjuk, hogy több 10 000 elégedett vásárlónk van már.

Célunk : minél több elégedett vásárló
A hosszú évek során minden új munkatársaink számára is mindig kitűztük a célt:
minél több elégedett vásárlónk legyen- így munkánkat elég magas minőségi elvárások mentén
végezzük.

Visszatérő vásárlók, Bonair elégedettség

A vásárlóink elégedettségéért mind az általunk forgalmazott termékek minőségével, mind pedig magas színvonalú működésünk, szolgáltatásunk által igyekeztünk tenni.
Kiskereskedelmi ügyfeleink jelentős hányada vissza-visszatér hozzánk, aminek nagyon örülünk.
Olykor olyanokkal is találkozunk, akik viszonteladónkon keresztül szerezték be az általunk forgalmazott terméket és izgalmas, hasznos információkat osztanak meg velünk.
A barátságos személyes beszélgetések alkalmával sokan beszámolnak elégedettségükről, beavatnak, hogy milyen problémájukat oldottuk meg, s ez nagyon jóleső számunkra.

Bonair.hu értékelés és bonairshop.hu értékelés- ez mind mind Bonair!

2012-2022. közötti időszakban -azaz egy évtizedben- a bonairshop.hu webáruházunk és ezáltal annak értékelése került előtérbe.
Nagy örömmel tölt el minket, hogy 2020., 2021. években alig volt 4,8-as értékelésű hónapunk, túlnyomó többségben 4,9-5*-ot kaptunk vásárlóinktól.

Ezúton is köszönjük.

Megújulás a Bonair-ben, megújul a bonair.hu 2022-ben

Munkafolyamatainkon változtatunk, 2022. év ősztől működik a megújult bonair.hu weboldalunk.
Ezzel egyidőben igyekszünk lépést tartani a technika fejlődésével, innovációkkal, valamint a munkaerőgazdálkodási nehézségek és a piaci verseny miatt törekszünk a versenyképes árak és szolgáltatások biztosítására. Hatékonyságunk javítására és ügymeneteink átszervezésére, digitalizációjára van egyrészt szükség.
Tisztában vagyunk azzal, hogy a régi ügyfeleink egy részéből a digitális megoldásaink negatív érzéseket válthatnak ki. Sajnáljuk, ha netán a korábban megszokott ügyfélkezelés megváltoztatásával csalódást okozunk, ezáltal netán elégedettségük megváltozik.
Azonban a megújulásunkkal régi és új ügyfeleink számára is kényelmes és gyors ügyfélkiszolgálást szeretnénk biztosítani, még több ügyfelünk háztartásában, családjában elősegíteni és fokozni a jó közérzetet a termékeink által.

Maradjunk kapcsolatban!

Továbbra is az a szándékunk, hogy a vásárlóinkkal, ügyfeleinkkel kapcsolatban maradhassunk.
Ennek érdekében készítjük és küldjük a Jó Közérzet Magazint, az olvasóknak szervezünk olykor workshopos ügyféltalálkozókat, szabadidős programokat és igyekszünk aktivak lenni a közösségi média felületeken.

Legyen Ön is a Bonair elégedett ügyfele!

Ezúton is köszönjük, hogy minket választ, a Bonair-től vásárol.
Köszönjük, ha véleményét megírja és elküldi nekünk : marketing kukac bonair hu email címre vagy személyes látogatásakor elmondja nekünk. Azért külön köszönet, hogy ha jó véleménnyel van rólunk, termékeinkről, ráadásul még másoknak is ajánlja.

Több 10000 elégedett vásárló - - - Hálásak vagyunk ügyfeleinknek

Árukereső Bonair értékelések (Forrás Árukereső 2022. június)
bonairshop.hu webáruház értékelései